ÁSZF

Általános szerződési feltételek

 

 

1.             Általános tájékoztató

 

Üdvözöljük az Európa Trend 2001 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: "Szolgáltató") reklámajándékait és szolgáltatásait (a továbbiakban együtt: "Termék") bemutató weboldalán (a továbbiakban: "Weboldal").

 

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") a Szolgáltató és a Terméket vásárló között létrejövő jogviszonyt szabályozza.

 

A Weboldal szolgáltatásait mind fogyasztónak minősülő természetes személy Vásárlók ("Magánszemély vásárló"), mind pedig vállalkozások ("Céges vásárló") igénybe vehetik (Magánszemély vásárló és Céges vásárló a továbbiakban együtt: "Vásárló"). 

 

Kérjük, hogy a Termékek megrendelése előtt figyelmesen olvassa el a jelen ÁSZF-et és az ÁSZF elválaszthatatlan részét képező adatvédelmi nyilatkozatot (a továbbiakban: "Adatvédelmi nyilatkozat"), amelyet a Weboldalon az "ÁSZF/Adatvédelem" menüpont alatt érhet el. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása elengedhetetlen feltétel a Weboldal szolgáltatásainak igénybevételéhez.  

 

A Vásárló a 2. pont szerinti árajánlatkérés elküldésével kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi nyilatkozatot megértette, elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

 

A Szolgáltató a Weboldalon szereplő esetleges elírásokból származó hibákért felelősséget nem vállal.

 

A Szolgáltató adatai:

 

Szolgáltató: Európa Trend 2001 Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 2120 Dunakeszi, Bagoly utca 13.

Cégjegyzékszám: 13-09-088012

Adószám: 12650327-2-13

Telefonszám:+36 20 3329 618

E-mail cím: info(kukac)konturreklam.hu

 

A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:

Név: Cyberkinetic Kft.

Székhely: 2600 Vác, Szegfű utca 40.

Telephely: 2600 Vác, Szegfű utca 40.

E-mail cím: info(kukac)cyberkinetic.hu

 

2.             Árajánlatkérés, megrendelés
 

A kiválasztott Termékek megrendeléséhez szükséges, hogy a Vásárló minden esetben árajánlatot kérjen az adott Termékre vonatkozóan, ugyanis a Weboldalon – a Termékek mellett – feltüntetett árak kizárólag tájékoztató jellegűek, amelyek az esetleges nyomás és szitakészítés árát, illetve a szállítási költséget nem tartalmazzák. Textil Termékek esetén a Vásárlónak lehetősége van a Weboldalon árkalkulátor használatára, felhívjuk azonban a figyelmet arra, hogy az árkalkulátor tájékoztató jellegű árakkal számol, ezért az árkalkuláció árajánlatnak nem minősül!

 

A ténylegesen fizetendő árat minden esetben az egyedileg lekért árajánlat (a továbbiakban: "Árajánlat") tartalmazza. A ténylegesen fizetendő ár minden esetben függ a megrendelni kívánt mennyiségtől, – külföldről rendelt termék esetén pedig – az adott ország devizájának forintra váltási árfolyamától. Amennyiben Ön Magánszemély Vásárlóként kíván megrendelést leadni, a lekérhető konkrét Árajánlat minden esetben a bruttó árat tartalmazza.

A Termék árak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt Termékek vételárát nem befolyásolja.

 

A Weboldalon feltüntetett árak semmilyen esetben sem minősülnek a Szolgáltató ajánlatának.

 

Textil Termékek esetén az árajánlatkéréshez az alábbi folyamaton kell végig mennie:

  • Termék kiválasztása;
  • a megrendelendő mennyiség és egyéb opciók (csomagolás, szín) megadása;
  • nyomtatási helyek megjelölése;
  • árkalkuláció a „Kérem az árajánlatot” gombra kattintással;
  • a „Tetszik az ajánlat, pontosítsuk az ajánlatot!” gombra kattintást követően a név/cégnév, e-mail cím, telefonszám megadása, a pontos igény ismertetése, a használni kívánt grafikák feltöltése, valamint a jelen ÁSZF elfogadása;
  • az árajánlatkérő formula elküldése az „Árajánlat kérés elküldése” gombra kattintással történik.

 

Egyéb Termékek esetén az árajánlatkéréshez az alábbi folyamaton kell végig mennie:

  • az adott Termék alatt lévő ajánlatkérő űrlapon a név/cégnév, telefonszám, e-mail cím, mennyiség megadása és a pontos igény ismertetése, valamint a jelen ÁSZF elfogadása;
  • az árajánlatkérő formula elküldése az „Ajánlatot kérek” gombra kattintással történik.

 

A minimum rendelési összeg: 10.000 Ft.

 

Az árajánlatkérés folyamatát bármikor megszakíthatja, az árajánlatkérő formula elküldéséig a megadott adatokat bármikor módosíthatja.

 

Az árajánlatkérést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Vásárló az ÁSZF elfogadásával kijelenti és szavatolja, hogy az általa az ajánlatkérés, illetve azt követő egyeztetés során megadott adatok valósak és pontosak. A megadott adatok valóságát a Szolgáltató nem ellenőrzi, és a valótlan vagy hibás adatokból eredő következményekért, károkért vagy költségekért mindenfajta felelősséget kizár.

 

Az árajánlatkérés elküldését követően a Vásárló nem jogosult módosítani a megrendelni kívánt Termékkel kapcsolatos feltételeket (pl. a kiválasztott Termékek körét, mennyiségét, emblémákat stb.). Amennyiben az árajánlatkérést követően merül fel bármilyen módosítási igény, úgy a Vásárlónak új árajánlatkérést kell elküldenie a Szolgáltató részére.

 

A Szolgáltató az árajánlatkérés beérkezését követően megküldi a Vásárló részére a kiválasztott Termékekre vonatkozó részletes és pontos Árajánlatot. Amennyiben az Árajánlat legkésőbb 24 órán belül nem érkezne meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot irodánkkal.

 

A Vásárló az Árajánlat kézhezvételét követően – annak elfogadása esetén – legkésőbb 2 (kettő) munkanapon belül köteles a Szolgáltatónak írásban elküldeni a megrendelését (Céges vásárló esetén cégszerűen aláírva) (a továbbiakban: "Megrendelés") a Szolgáltató fentiekben írt e-mail címére . Amennyiben a Vásárló a fentiekben írt időtartam alatt nem reagál az Árajánlatra, illetve a Megrendelést nem küldi el, úgy az Szolgáltató az Árajánlatban adott árakat a továbbiakban nem tudja garantálni.

Szolgáltató a Megrendelést – annak megérkezését követően – minden esetben írásban visszaigazolja és minden esetben díjbekérőt (előleg számlát) állít ki, amelyet a visszaigazolással együtt megküld a Vásárló részére. (a továbbiakban: "Visszaigazolás"). Amennyiben a rendelés Visszaigazolása a Megrendelés elküldését követő 72 órán belül nem érkezik meg a Vásárló részére, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve a Vásárló vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül megszűnik.

 

A Felek közötti szerződés a fentiekben írt ajánlatkérés alapján adott Árajánlat elfogadásával (azaz a Megrendeléssel), és a Megrendelésre küldött visszaigazolással jön létre. Ez a magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt elektronikusan iktatja, és annak létrejöttét követő 1 évig őrzi.

 

3.             A teljesítés feltételei

 

3.1       Milyen  grafika kell a megrendeléshez?

 

-          Vonalas nyomatokhoz vektoros formátumú (pdf, eps, ai, cdr)

-          Color nyomatokhoz 300dpi jpg vagy réteges PSD grafika

-          Pantone nyomószínek megnevezése

-          Nyomatméret

 

Amennyiben nem áll rendelkezésére használható grafika, lehetőség van ezek elkészítésére. Erre irányuló igényét, kérjük az árajánlatkérő formulán jelezze.

 

3.2       Grafikai tervezés

 

A grafikai tervezés költségeire vonatkozóan kérje árajánlatunkat. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy megrendelt emblémázás esetén, amennyiben használható grafikák vannak a birtokunkban az első látványterv plusz egy módosítás még nem minősül grafikai tervezésnek, de a további változtatások igen!

 

3.3       Mintakészítés

 

A mintakészítés lehetőségei:

-  100 db alatti megrendelés esetén az elkészült nyomatról fotós mintát küldünk, melynek alapján még van lehetőség módosításra. Amennyiben a megrendelő kérésére az ő hibájából módosításokat kell elvégezni annak költségeit felszámoljuk.

-   100 db feletti megrendelés esetén az elkészült nyomatról fotós mintát készítünk, valamint kézzel fogható mintát küldünk a megrendelő részére. Amennyiben a megrendelő kérésére az ő hibájából módosításokat kell elvégezni annak költségeit felszámoljuk.

-   Lehetőség van megrendeléstől függetlenül 1-1 minta elkészítésére, de ennek költségeit teljes mértékben felszámítjuk. Az ilyen jellegű munkák költségeire vonatkozóan kérje árajánlatunkat.

 

3.4       Csomagolás

 

 A nyers termékek általában gyűjtődobozokban érkeznek különféleképpen csomagolva vagy csomagolás nélkül. Kérés szerint lehetőség van egyedi csomagolásra, illetve gyűjtődobozolás kivitelezésére. Ennek árképzése az egyedi igényeknek megfelelően alakul. Árajánlat kérésekor kérjük, ezt mindenképpen jelezze felénk!

 

3.5       Utánrendelés

 

Az utánrendelésre vonatkozóan minden esetben kérjen árajánlatot.

 

3.6       Alkalmazott szitanyomás technika

 

Azt, hogy milyen nyomástechnikát kell választanunk a feladathoz mindenképpen a grafika és a termék típusa (póló, táska, esernyő, kabát, stb.)  határozza meg.

 

4.             Árképzés

 

Aktuális árlistánkat az elmúlt évek tapasztalatai alapján állítottuk össze. Minden esetében kérjen árajánlatot! Emblémázás előtt sok esetben csak úgy tudunk árat számolni, ha kézbe vesszük a terméket. A félreértések elkerülése miatt ez sok esetben elengedhetetlen.

 

4.1       Szitakészítési költség

 

A rétegtelenítés, szárítás, emulzió felhúzása, film, levilágítás, kiragasztás, beállás - az előkészítési munkálatokat fedezi. Nem tartalmazza a szita és szitakeret árát! Lehetőség van a szita megvásárlására, de a szita ára függ a keret nagyságától és a szövet típusától.

 

4.2       A sziták tárolás, szitabeállítás

 

A szitákat minden munka után azonnal rétegtelenítjük, azaz lemossuk. A munkához tartozó grafikai leírások és a filmek tárolásra kerülnek. Utánrendelés esetén ezeket szita beállítási költség ellenében újra felhasználjuk. A szita beállítási költség tartalmazza a munkafelvételi lapok és látványtervek kinyomtatását, a szita újbóli fotózását, kiragasztását, a gép beállítást valamint a festékek újbóli kikeverését.

 

4.3       Miből tevődik össze az első megrendelés költsége?

 

-          alap látványterv 1 módosítással (további változtatások grafikai tervezésnek minősülnek, árszabása árajánlat alapján)

-          mintanyomás

-          fotós minta

-          szitakészítés

-          emblémázási ár

 

5.             Fizetési feltételek

 

Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló eltérően nem állapodnak meg, Vásárló a Szolgáltató által küldött díjbekérő alapján köteles banki átutalással előre megfizetni az elfogadott Árajánlatban meghatározott összeget a Szolgáltató által küldött díjbekérőn feltüntetett bankszámlaszámra. A vételár megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a vételár összege a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik. A megrendelés feldolgozását a Szolgáltató a vételár megfizetését követően kezdi el.

 

6.             Szállítás

A megrendelt Termékeket a Vásárló – a Szolgáltatóval előzetesen egyeztetett időpontban, munkanapokon, rendes munkaidőben (9 órától 17 óráig) – átveheti a Szolgáltató székhelyén személyesen, vagy – legkésőbb az árajánlatkéréssel egyidejűleg - jogosult megjelölni azt a címet, ahová a Termékeket a Szolgáltató kiszállítja. Ez utóbbi esetben a leadott megrendelések után fizetendő szállítási díjat a Vásárló viseli oly módon, hogy a szállítási díj az Árajánlatban, valamint a számlán feltüntetésre kerül. Ha ugyanazon Vásárlótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhozszállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a Vásárló a második rendelés leadásakor jelzi – és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség –, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, azonban a már elindított csomagok utólagos összevonására nincsen mód.

A Szolgáltató a házhozszállítást saját autóval vagy futárszolgálat igénybevételével teljesíti.

A szállítási költséget minden esetben az Árajánlat tartalmazza, amely függ a megrendelés értékétől és a kiszállítás helyétől.

 

A Szolgáltató által vállalt teljesítési, illetve szállítási határidő minden esetben az Árajánlatban, valamint a rendelés Visszaigazolásban  kerül feltüntetésre.

 

Vásárló köteles a kiszállítás, illetve a személyes átadás-átvétel időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt Szolgáltató nem fogad el. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat kérjük, még a fuvarozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentálja.

 

7.             Magánszemély Vásárlók elállási joga
 

Amennyiben a Magánszemély Vásárló a Termék kézhezvételét követően úgy dönt, hogy bármely okból el kíván állni a vételtől, azt a Termék átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül, indokolás nélkül megteheti a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet alapján.

 

Magánszemély Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a Terméket a Magánszemély Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átvette.

 

Ha a Magánszemély Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 2120 Dunakeszi, Bagoly utca 13.; info(kukac)konturreklam.hu. Ebből a célból a Magánszemély Vásárló felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is:

 

* * *

 

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett:18

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:19

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:20

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

18 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.

19 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése.

20 A megfelelő jelölendő.”

 

* * *

 

A Magánszemély Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

 

Elállás esetén a Magánszemély Vásárlónak gondoskodnia kell a Termék mihamarabbi visszajuttatásáról. A Terméket eredeti, sértetlen állapotban és hiánytalan mennyiségben kell a számlával együtt visszajuttatnia a Szolgáltató címére (2120 Dunakeszi, Bagoly utca 13.) indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a Terméket. A visszaküldéssel járó közvetlen költségeket a Vásárló köteles viselni.

 

Ha a Magánszemély Vásárló eláll ettől a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Magánszemély Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Magánszemély Vásárló az Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Magánszemély Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Magánszemély Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a Terméket, vagy a Magánszemély Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Magánszemély Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét arra, hogy a jelen pontban írt indokolás nélküli elállási jog kizárólag a Magánszemély Vásárlókat illeti, azaz azon természetes személyeket, akik a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § (a) pontja értelmében fogyasztónak minősülnek. Szolgáltató felhívja továbbá a figyelmet arra, hogy amennyiben a Magánszemély Vásárló egyedi, emblémázott Terméket rendel, úgy a fent említette kormányrendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján elállási jogát nem gyakorolhatja. Céges Vásárlók esetén – tekintettel különösen arra is, hogy a céges vásárlás során rendszerint egyedi, emblémázott Termékek kerülnek megrendelésre és kiszállításra – a Szolgáltatónak nem áll módjában biztosítani az indokolás nélküli elállás jogát és a vételár visszatérítését.

 

8.             Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

 

A kellékszavatosságra, termékszavatosságra és jótállásra a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.

 

8.1       Kellékszavatosság

 

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

A Vásárló - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

·         Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. A Vásárló az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének - a dolog tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

·         A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

 

A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Magánszemély Vásárló esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A Céges Vásárló a szerződés teljesítésétől számított egy éves, a Magánszemély Vásárló a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

A Vásárló kellékszavatossági igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

 

Magánszemély Vásárló esetén a teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Magánszemély Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Magánszemély Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

8.2       Termékszavatosság

 

A Magánszemély Vásárló a Termék hibája esetén - választása szerint – az a) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Magánszemély Vásárló kizárólag a hibás Termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatossági igényét a Magánszemély Vásárló a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Termékszavatossági igényét a Magánszemély Vásárló kizárólag a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Magánszemély Vásárlónak kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 

·         a Terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

·         a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

·         a Termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Szolgáltató felhívja a Vásárlók figyelmét arra, hogy termékszavatossági igénnyel kizárólag a Magánszemély Vásárlók élhetnek. Felhívjuk a figyelmet továbbá arra, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Magánszemély Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

8.3       Jótállás (garancia)

 

A Termékekkel kapcsolatban felmerülő hibák esetén Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben (továbbiakban: jótállási Korm.rendelet) meghatározott termékek vonatkozásában a jótállási Korm.rendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezések szerint jár el. A Szolgáltató az önhibájából előforduló emblémázási hibákért szintén jótállást vállal, a jótállás időtartama 1 hónap.

 

 

Emblémázási hiba esetén, amennyiben az emblémázási hiba javítható, a Szolgáltató a hibát kijavítja. Amennyiben a hiba nem javítható, a Szolgáltató újra gyártja a Terméket. A jótállás érvényesítését kizárja:

-         szándékos rongálás,

-         nem rendeltetésszerű használat,

-         a nyomat vasalása az emblémázott termékeken.

Textiltermékek esetében a mosási tájékoztató szerint kell eljárni! Ellenkező esetben a jótállás érvényét veszti.

 

A jótállási Korm.rendeletben meghatározott jótállási kötelezettsége a Szolgáltatónak kizárólag a Magánszemély Vásárlókkal szemben áll fenn. A jótállási Korm.rendelet alapján a Magánszemély Vásárló kijavítást vagy kicserélést kérhet. A kötelező jótállás időtartama 1 év. Az Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás érvényesítésének feltétele a jótállási jegy bemutatása.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, egyébként viszont a Magánszemély Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az a) és a b) pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

9.             Szellemi tulajdonjog

 

A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Weboldal teljes tartalma és annak minden eleme, bármely szöveges, képi és egyéb tartalmak, továbbá az ezen tartalmak rendszerezésével és kiválasztásával kapcsolatos képi és technikai megoldások, grafikák, védjegyek, logók, szoftverek és más részek szellemi tulajdonjogi védelem alatt állnak, és ezek kizárólagos jogosultja a Szolgáltató.  

 

10.          ÁSZF módosítása

 

Az Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a Weboldalon keresztül nyújtott szolgáltatásokat, valamint a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa, szüneteltesse, illetve véglegesen megszüntesse a Vásárlók megfelelő tájékoztatása mellett, továbbá a Weboldal tartalmát bármikor előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, illetve törölje.

 

Amennyiben Szolgáltató módosítja az ÁSZF-t, minden esetben annak módosított változata kerül a Weboldalon megjelenítésre, és a módosulás tényéről az Szolgáltató a Weboldalon keresztül értesíti a Vásárlókat. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

 

11.          Panaszkezelés

 

A Vásárló esetlegesen felmerülő panaszát, problémáját a Szolgáltató alábbi elérhetőségére küldheti postai levél vagy e-mail formájában: info(kukac)konturreklam.hu e-mail címre vagy 2120 Dunakeszi, Bagoly utca 13. postai címre. Írásbeli panaszát 15 napon belül kivizsgáljuk és arra írásos választ adunk az Ön által megadott email vagy posta címre.

 

A Vásárló panaszát személyesen szóban is előadhatja a Szolgáltató székhelyén (cím: 2120 Dunakeszi, Bagoly utca 13) munkanapokon 9 és 17 óra között. A szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és a panaszt 15 napon belül írásban megválaszolja a Vásárló által megadott email vagy posta címre.

 

A Szolgáltató mindent elkövet annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalás útján rendezésre kerüljenek.

 

Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a Magánszemély Vásárló a felmerülő fogyasztói jogvita egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testülethez fordulhat. A Magánszemély Felhasználó erre irányuló kérelme alapján a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület helyett a szerződés teljesítésének helye vagy a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testülethez is benyújtható a kérelem.

 

A Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:

 

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (Pest Megyei Békéltető Testület)

Székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.: 81

E-mail címe: pmbekelteto@pmkik.hu

Telefonszáma: 06-1-269-0703

Fax száma: 06-1-269-0703

Honlapja: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php vagy www.pestmegyeibekelteto.hu

 

A Felhasználónak lehetősége van arra, hogy az online vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos panaszának bíróságon kívüli rendezését online vitarendezési eljárás keretében kezdeményezze. Az online vitarendezést a következő weboldalon kezdeményezheti, valamint szintén ezen az oldalon kaphat részletes tájékoztatást az online vitarendezés lehetőségéről és feltételeiről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

Amennyiben a fenti módok valamelyikén vagy egyéb tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése a Felhasználó bírósághoz fordulhat.

 

12.          Vegyes rendelkezések

 

A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.

 

Jelen ÁSZF-t a magyar jog szabályaival összhangban kell értelmezni és teljesíteni.

 

Az ÁSZF érvénytelen, hatálytalan, semmis vagy végrehajthatatlan részei nem érintik az ÁSZF többi rendelkezéseinek érvényességét, hatályosságát és végrehajthatóságát.

 

A Vásárló és a Szolgáltató kapcsolatára – a hatályos jogszabályi rendelkezéseken kívül – kizárólag a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A jelen ÁSZF hatályon kívül helyez minden, a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásra vonatkozó korábbi vagy egyidejű szerződést, nyilatkozatot, szavatosságot és megállapodást.

 

Abban az esetben, ha bármi, amit a Weboldal tartalmaz ellentétes vagy össze nem férő a jelen ÁSZF-el, ez utóbbi élvez elsőbbséget, kivéve, ha jogszabály ezt nem teszi lehetővé.

 

Az ÁSZF bekezdéseinek címei kizárólag tájékoztató jellegűek és nem befolyásolják a rendelkezések értelmezését vagy szerkezetét.

 

Amennyiben a Szolgáltató nem érvényesíti a jelen ÁSZF bármely rendelkezését, úgy az nem jelent lemondást a rendelkezés, illetve a benne foglalt jog jövőbeni érvényesítéséről.

 

A Szolgáltató megtesz minden ésszerű és elvárható intézkedést a Weboldal biztonságos üzemeltetése érdekében, azonban ezen felül semmiféle, sem kifejezett, sem vélelmezett szavatosságot vagy garanciát nem vállal a Weboldal biztonságáért, számítógépes vírusoktól, valamint kém- és más kártékony programoktól való mentességéért, időszerűségéért, pontosságáért, illetve megszakítás nélküli működéséért. A Szolgáltató a Weboldal használatával összefüggésben javasolja, hogy a Vásárlók tegyék meg a szükséges óvintézkedéseket: használjanak vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítsék az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon használata feltételezi a Vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

 

Szolgáltató a szolgáltatásait úgy nyújtja "ahogy azok vannak" és "ahogy azok elérhetőek". Az Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a károkért, amelyek a Weboldal használatából, használatra képtelen állapotából, nem megfelelő működéséből, meghibásodásából, teljes egészére vagy csak egy részére vonatkozó - akár előzetes értesítés nélküli - szüneteltetéséből, illetve a teljes leállításából, a Weboldal tartalmának törléséből eredően, továbbá vonal- vagy rendszerhibából, esetlegesen általa hordozott számítógépes vírusból, vagy az adatok bárki által történő illetéktelen megváltoztatása, megsemmisítése következtében keletkeztek.

 

 

2017. 12.21

                                                                                                         

Európa Trend 2001 Kft.